کارشناس هواشناسی: از نیمه دوم هفته آینده و روز سه شنبه موج جدید بارش ها در سواحل آغاز خواهد شد و هوای سرد قابل توجه خواهد بود. به گزارش  مهر  گیلان -محمد اصغری  افزود : در ساعات گذشته در سواحل دریای خزر بارشها ضعیف شد اما در ارتفاعات اردبیل و بلندی های ارسباران و آذربایجان […]

کارشناس هواشناسی: از نیمه دوم هفته آینده و روز سه شنبه موج جدید بارش ها در سواحل آغاز خواهد شد و هوای سرد قابل توجه خواهد بود.

به گزارش  مهر  گیلان -محمد اصغری  افزود : در ساعات گذشته در سواحل دریای خزر بارشها ضعیف شد اما در ارتفاعات اردبیل و بلندی های ارسباران و آذربایجان شرقی بارندگی داشتیم و در بخشهای جنوبی کشور نیز در برخی مناطق بارش گزارش شده است.
وی گفت : البته در ارتفاعات بخش های شمالی و جنوبی در ۲۴ ساعت آینده نیز بارشها شکل می گیرد .
کارشناس سازمان هواشناسی افزود : هموطنان ما در گیلان و مازندران و ارتفاعات گلستان بدانند که احتمال وقوع بارش وجود دارد و در اردبیل مرز گیلان بارش و مه غلیظ همراه با کاهش دید خواهیم داشت و در ارسباران و شمال آذربایجان غربی نیز بعد از ظهر امروز شرایط برای وقوع رگبار و رعد و برق مهیاست.
وی گفت: امروز بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان منطقه ای مانند خاش ، ارتفاعات ایرانشهر ، حاجی آباد ، بشاگرد ، و در استان کرمان در جیرفت ، بافق و کهنوج و در استان فارس هم در داراب ، لامرد و لار در بعد از ظهر بارندگی خواهیم داشت.
اصغری افزود: آبهای جنوبی کشور نسبتاً آرام است اما هوا در سواحل خوزستان شرجی است.
وی گفت : اما در نیمه دوم هفته از سه شنبه موج جدیدی از بارشها در سواحل آغاز می شود که ریزش هوای سرد قابل توجه خواهد بود و این وضع را متناسب با میزان افزایش سرعت باد در کشور خواهیم داشت./  انتهای پیام /صدا و سیما