دکتر محمدرضا فراهانی – معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در حکمی دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک را به سمت رییس ستاد اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاهیان وزارت بهداشت منصوب کرد. به گزارش مهر گیلان ؛ دکتر محمدرضا فراهانی – معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در حکمی دکتر شاهرخ […]

دکتر محمدرضا فراهانی – معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در حکمی دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک را به سمت رییس ستاد اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاهیان وزارت بهداشت منصوب کرد.
به گزارش مهر گیلان ؛ دکتر محمدرضا فراهانی – معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در حکمی دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان را به سمت رییس ستاد اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاهیان وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن حکم صادر شده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان

با اهدای سلام و تحیات؛
احتراماً، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی به منظور توسعه و تقویت معنویت در میان دانشگاهیان، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان رئیس ستاد اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌نمایم.
امید است با استعانت از ذات باریتعالی و قرآن عظیم و تحت توجهات حضرت ولی عصر و ائمه‌ طاهرین در مدیریت این حرکت ارزشمند، موفق و منصور باشید.