معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از بهبود خدمات سلامت در آستارا خبر داد. به گزارش مهر گیلان ،دکتر اسماعیل نورصالحی-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری وبدا گیلان، با اشاره به این که بیمارستان شهیدبهشتی آستارا از بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، اظهار […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از بهبود خدمات سلامت در آستارا خبر داد.

به گزارش مهر گیلان ،دکتر اسماعیل نورصالحی-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری وبدا گیلان، با اشاره به این که بیمارستان شهیدبهشتی آستارا از بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در شهرستان مرزی آستارا و گردشگر پذیر بودن، شهرستان دارای اهمیت ویژه ای در حوزه سلامت گیلان است. وی افزود: در این زمینه ارتقای زیر ساخت های درمانی و بهبود خدمات سلامت آن شهرستان، به ویژه تجهیز بیمارستان شهید بهشتی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشد. در این خصوص جلسات متعددی با مسوولان شهرستان برگزار شده است.

معاون درمان دانشگاه، با بیان این که بیمارستان شهید بهشتی آستارا، دارای ۱۱۴ تخت فعال است، خاطرنشان کرد: ضریب اشغال تخت در این بیمارستان ۶۷ درصد است و دارای بخش های: زنان و زایمان، اطفال، جراحی عمومی، اتاق های عمل، ICU، CCU، دیالیز، بخش اورژانس، درمانگاه های تخصصی می باشد. در این مرکز، ۱۸پزشک متخصص در رشته های جراحی عمومی، قلب و عروق، داخلی، اطفال، بیهوشی، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی، عفونی و اعصاب و روان فعال هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر بخش های تخصصی فوق، بخش ارتوپدی و درمانگاه تخصصی ارتوپدی آن بیمارستان هم فعال می باشد. حضور اکثر رشته های تخصصی در بیمارستان آستارا، در مقایسه با سایر شهرستان ها، نشانگر توجه ویژه مسوولان دانشگاه به ارتقای سلامت مردم شریف آن شهرستان است. دکتر نورصالحی افزود: آماده سازی فضای فیزیکی جهت نصب دستگاه سی تی اسکن با هماهنگی گروه فنی دانشگاه و شرکت وارد کننده دستگاه، در دست اقدام بوده و این بیمارستان در اولویت وزارت بهداشت جهت تجهیز به دستگاه سی تی اسکن قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه اظهار امیدواری کرد؛ مسوولان شهرستان آستارا با حمایت های مستمر خود، کمافی السابق، دانشگاه را در پیشبرد اهداف عالیه خود که همانا ارایه خدمات با کیفیت تشخیصی و درمانی و ارتقای سلامت مردم است، یاری نمایند.