به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی در شهرستان شفت کارگاه مشارکتی با حضور مسئولین شهرستانی و همچنین دانش آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت برگزار شد . به گزارش مهر گیلان ، به نقل ازروابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان   در این مراسم ابتدا زمانی رئیس اداره محیط زیست شفت توضیحاتی […]

به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی در شهرستان شفت کارگاه مشارکتی با حضور مسئولین شهرستانی و همچنین دانش آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت برگزار شد .

به گزارش مهر گیلان ، به نقل ازروابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان   در این مراسم ابتدا زمانی رئیس اداره محیط زیست شفت توضیحاتی به همراه تصاویری از تنوع زیستی شهرستان برای دانش آموزان ارایه نمود سپس آقای امین شریف فعال محیط زیست که در خصوص نگهداری و تیمار حیات وحش زخمی و آسیب دیده فعالیت می نماید با نشان دادن گونه هایی از حیوانات آسیب دیده در خصوص اهمیت و نقش آنها در حفظ و تعادل اکوسیستم و نیز برخی باورهای غلط در مورد برخی پرندگان مانند جغد توضیحاتی ارائه نمود .

    در پایان مراسم از ریاست و پرسنل اداره محیط زیست شفت بدلیل فعالیت های آموزشی مستمر در کانون با اهداء لوح تقدیر و قدردانی شد .