اولین جلسه شورای اداری حفاظت محیط زیست گیلان ، ظهر امروز با حضور مدیر کل ، معاونین ، روسای ستادی و شهرستان در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد . به گزارش مهر گیلان ، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان این جلسه که در پایان سه ماهه اول سال […]

اولین جلسه شورای اداری حفاظت محیط زیست گیلان ، ظهر امروز با حضور مدیر کل ، معاونین ، روسای ستادی و شهرستان در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد .

به گزارش مهر گیلان ، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان این جلسه که در پایان سه ماهه اول سال ۹۷ برگزار شد ؛ روسای ستادی و شهرستان ، مسائل و مشکلات حوزه تحت مدیریت خود را با مدیر کل و معاونین در میان گذاشتند و به تبادل نظر پرداختند .

این جلسه که در سالن جلسات جدید التاسیس اداره کل برگزارشد ؛ معاونین و روسای ستادی به سوالات روسای شهرستان ها پاسخ داده و راهکار لازم را ارائه نمودند .

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در این جلسه با افزایش برخی از اختیارات روسای ادارات موافقت نموده و توصیه هایی برای بهتر شدن روند کارهای اداری و تشکیلاتی ارائه نمود .

قربانعلی محمدپور از روسای ادارات شهرستانها خواست تا همه اهتمام خود را در جلب رضایت مردم و ارباب رجوع بکاگیرند و با لحاظ اختیارات قانونی تفویض بتوانند در مسیر توسعه شهرستان محل خدمت گام بردارند .

مدیرکل مناطق محیط زیست با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ، صرفه جویی را بسیار ضروری دانست و گفت همه باید اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهند .

وی با تاکید بر کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت بویژه مناطق چهارگانه و حفاظت شده محیط زیست از همه مدیران خواست تا با متخلفین شکار و صید و متجاوزین عرصه های محیط زیست با دقت و بدون اغماض برخورد قانونی نمایند .