علیرضا حسنی خبر داد: جشن میلاد به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود علیرضا حسنی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خبر داد. به گزارش مهر  گیلان ، علیرضا حسنی گفت: جشن نیمه شعبان با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در […]

علیرضا حسنی خبر داد: جشن میلاد به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود علیرضا حسنی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خبر داد.
به گزارش مهر  گیلان ، علیرضا حسنی گفت: جشن نیمه شعبان با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان روز شنبه مورخ ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۰ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این جشن با مشارکت هیأت رزمندگان اسلام استان گیلان برگزار می شود، گفت: مولودی خوانی همراه با نورافشانی و اجرای برنامه های مفرح و شاد از بخش های دیگر این جشن خواهد بود.

وی از حضور مجید ترکمان، یکی از استعدادهای برنامه عصر جدید در این برنامه خبر داد و از تمامی رشتوندان دعوت نمود در این جشن معنوی شرکت نمایند.

علیرضا حسنی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده که توسط هلال احمر و کمیته امداد در پیاده راه فرهنگی و در مجاورت جشن انجام می پذیرد، افزود: میهمانان شرکت کننده در این جشن می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در استان های لرستان، گلستان و خوزستان به غرفه های دایر شده تحویل نمایند./ اتنهای پیام