روز شنبه ۷ اردیبهشت اولین جلسه رسیدگی به شکایات و میز خدمت به ریاست مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد. به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات و میز خدمت شرکت گاز گفت: هدف از برگزاری این جلسات، اصلاح و بهبود مستمر سیستم رسیدگی […]

روز شنبه ۷ اردیبهشت اولین جلسه رسیدگی به شکایات و میز خدمت به ریاست مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات و میز خدمت شرکت گاز گفت: هدف از برگزاری این جلسات، اصلاح و بهبود مستمر سیستم رسیدگی به شکایات در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و مراجعین محترم می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف برای پرداخت گازبها توسط مشترکین از قبیل سامانه تلفنی پرداخت ۳۴۱۵، نرم افزار موبایلی گاز گیلان، سایت اینترنتی و …. بر سهولت دسترسی و اطلاع رسانی آنها به مشترکین تاکید کرد.

در ادامه این جلسه گزارش پاسخگویی به شکایات اسفندماه و نیز سال۹۷ به سمع و نظر کمیته رسیدگی به شکایات رسانده شد و بر این اساس مقرر گردید اقدامات لازم درخصوص بهبود سامانه رسیدگی به شکایات شرکت اجرا گردد.

در پایان با توجه به مباحث مطروحه درخصوص نصب کنتور مقرر گردید تا در راستای رعایت استانداردها و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین، پیمان نصب کنتور در شهرستان رشت در اولین گام بصورت عمده اجرایی شود.