نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی از امروز تا ۱۳ اردیبهشت در چابکسر برپا است. به گزارش مهرگیلان ؛ نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی  از امروز به مدت ۵ روز روبروی پارک شهید انصاری شهر چابکسربا حضور تولید کنندگانی از سراسر کشور و بازدید کنندگانی از کشورهای حاشیه خزر در دو فضای […]

نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی از امروز تا ۱۳ اردیبهشت در چابکسر برپا است.

به گزارش مهرگیلان ؛ نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی  از امروز به مدت ۵ روز روبروی پارک شهید انصاری شهر چابکسربا حضور تولید کنندگانی از سراسر کشور و بازدید کنندگانی از کشورهای حاشیه خزر در دو فضای باز و سرپوشیده برپاست.
مدیرکل جهاد کشاورزی گیلان در حاشیه مراسم بازگشایی نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی در چابکسر به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  گفت : بخش اعظمی از تولید کنندگان گل و گیاهان زینتی استان در منطقه چابکسر در شرق گیلان حضور دارند  به همین دلیل امسال نمایشگاه ملی و بین المللی گل و گیاهان زینتی با حضور و مشارکت بخش خصوصی و همه اتحادیه ها و تشکل های فعال در این شهر برپا شد.
علی درجانی  یکی از اهداف مهم این نمایشگاه را توسعه تولید ، ارتقاء درآمد و توسعه اشتغال عنوان کرد و افزود : هدف دیگر این است که تولید کنندگان بتوانند بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد استان گیلان برپایه بخش کشاورزی است و این بخش جزء بخش های اشتغالزای استان است تصریح کرد : در این راستا و بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و دولت برنامه هایی در حوزه تولید و تجارت محصولات کشاورزی به ویژه گل و گیاهان زینتی در گیلان اجرا می شود.