در هفته دولت ۹۸ مشعل گازرسانی به ۵ روستای صعب العبور و کوهستانی لنگرود با حضور فرماندار شهرستان و معاون مهندسی شرکت گاز استان گیلان در روستای بارگلی بخش اطاقور شهرستان لنگرود برگزار شد. به گزارش مهر گیلان – بهروز مسعودی نیا معاون مهندسی شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به ۵ روستای لنگرود ضمن عرض […]

در هفته دولت ۹۸ مشعل گازرسانی به ۵ روستای صعب العبور و کوهستانی لنگرود با حضور فرماندار شهرستان و معاون مهندسی شرکت گاز استان گیلان در روستای بارگلی بخش اطاقور شهرستان لنگرود برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان – بهروز مسعودی نیا معاون مهندسی شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به ۵ روستای لنگرود ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین، گزارشی از وضعیت گازرسانی به روستاهای این شهرستان بیان نمود.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای نارنج بن بالا، کردسراکوه، چوری، فبیل گاوسرا و بارگلی با جمعیتی بالغ بر ۶۰ خانوار، بیش از ۲ میلیارد و هفتصد میلیون ریال هزینه شده است.

معاون مهندسی شرکت گاز استان گیلان گفت: با گازدار شدن این روستاهای کوهستانی و صعب العبور در هفته دولت امسال، مجموع خانوارهای روستایی گازدار لنگرود به حدود ۱۴ هزار خانوار افزایش یافته و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به بالای ۹۸٫۵ درصد رسیده است.

همچنین در این مراسم سیروس شفقی فرماندار لنگرود از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت گاز بجهت گازرسانی به روستاهای کوهستانی شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

در خاتمه مشعل گازرسانی به ۵ روستای شهرستان لنگرود به دست فرماندار این شهرستان برافروخته شد.