جلسه تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف کننده سوخت مایع با حضور نمایندگان شرکت پخش فرآورده های نفتی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی برگزار شد. به گزارش مهر گیلان ،دراین جلسه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: شرکت گاز تمام تلاش خود را در جهت گازرسانی به […]

جلسه تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف کننده سوخت مایع با حضور نمایندگان شرکت پخش فرآورده های نفتی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان ،دراین جلسه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: شرکت گاز تمام تلاش خود را در جهت گازرسانی به مصرف کنندگان سوخت مایع حسب مصوبه شورای اقتصاد به کار بسته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در گیلان ۷۸ واحد صنعتی واحدهای صنعتی مصرف کننده سوخت مایع می باشد، اظهار داشت: این تعداد واحد صنعتی در طول سال حدود ۵٫۷ میلیون لیتر سوخت مایع مصرف می کنند که از این تعداد ۳۲ مورد دارای قرارداد بوده و در برنامه گازرسانی شرکت گاز در سال ۹۸ قرار دارند.

مهندس اکبر افزود: تعداد ۱۴ واحد صنعتی نیز با مصرف تقریبی یک میلیون لیتر باید نسبت به انعقاد قرارداد گازرسانی اقدام نمایند و علاوه بر این، ۱۱ واحد صنعتی با میزان مصرف ۱٫۲ میلیون لیتر در سال امکان گازرسانی ندارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از سازمان های ذیربط در این خصوص درخواست نمود تا با همت و همدلی در سال رونق تولید زمینه گازرسانی به اندک صنایع باقیمانده مصرف کننده سوخت مایع و تقویت هرچه بیشتر اقتصاد استان را فراهم سازند.

همچنین در این جلسه گزارشی در خصوص روند گازرسانی به صنایع از سال ۹۴ تاکنون ارائه و طرفین درخصوص برطرف سازی مشکلات و موانع موجود درجهت گازرسانی به واحد صنعتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.