شرکت گاز استان گیلان در بهار سال ۹۸  توانسته است ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام دهد و ۶ هزار و ۲۰۰ مشترک جدید را جذب نماید. به گزارش مهر گیلان ،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: گاز گیلان در سه ماه اول سال ۹۸ توانسته بیش از ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه […]

شرکت گاز استان گیلان در بهار سال ۹۸  توانسته است ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام دهد و ۶ هزار و ۲۰۰ مشترک جدید را جذب نماید.

به گزارش مهر گیلان ،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: گاز گیلان در سه ماه اول سال ۹۸ توانسته بیش از ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه گذاری را انجام دهد و مجموع طول شبکه و خط تغذیه گاز در سطح استان را به بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ کیلومتر برساند.

وی ادامه داد: همچنین این شرکت در سال جاری بالغ بر ۲ هزار ۷۰۰ انشعاب گاز در استان نصب نموده که با احتساب آن مجموع انشعابات گاز در استان به ۵۸۴ هزار ۶۰۰ عدد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از جذب بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ مشترک جدید در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون ۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان بهره مند از گاز می باشند و با جذب این تعداد مشترک، مجموع مشترکین گاز در گیلان به یک میلیون و ۶۵ هزار مشترک افزایش یافته است.

مهندس اکبر نقش گاز را درجهت تقویت و توسعه اقتصاد استان حیاتی برشمرد و گفت : این شرکت علاوه بر گازرسانی به مشترکین خانگی، در سال جاری به ۳۴ واحد صنعتی و ۹۲۸ واحد تجاری گازرسانی نموده و نقش مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ایفا نموده است.

وی افزود: با اجرای عملیات گازرسانی در سال جاری، هم اکنون در استان گیلان ۵ هزار و ۵۹۵ واحد صنعتی، ۷۵ هزار و ۱۳۸ واحد تجاری و ۹۶ جایگاه CNG برخوردار از گاز طبیعی می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص مصرف گاز در استان گفت: در بهار امسال در مجموع بیش از ۱٫۵ میلیارد مترمکعب گاز در حوزه های مختلف مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است و این افزایش با توجه به جذب بیش از ۴۰ هزار مشترک در یک سال گذشته از روندی منطقی برخوردار است.

مهندس اکبر اظهار داشت: این شرکت هم اکنون به پایان عملیات توسعه گازرسانی در استان نزدیک شده و همراستا با سیاست های شرکت ملی گاز در راستای کیفی سازی خدمات، اقدامات مناسبی از قبیل پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، سامانه مکانیزه رسیدگی به شکایات، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز و ….. را در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین گرامی به انجام رسانده است.

وی در پایان گفت: این اقدامات کیفی در کنار اجرای موفق گازرسانی در سراسر استان سبب گردید تا شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته موفقیت های بزرگی از جمله تندیس بلورین سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز، دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی، نشان زرین مسئولیت های اجتماعی، مقام دوم در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و رتبه دوم سلامت اداری در میان شرکت های گاز استانی را به دست آورد