روز شنبه ۳۰ آذر همایش امدادگران شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد. به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همایش امدادگران گاز گفت: از ۲ سال گذشته با تلاش و پیگیری های هیئت مدیره شرکت، […]

روز شنبه ۳۰ آذر همایش امدادگران شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همایش امدادگران گاز گفت: از ۲ سال گذشته با تلاش و پیگیری های هیئت مدیره شرکت، طرح طبقه بندی مشاغل را در سطح نیروهای پیمانکاری گاز اعم از کنتورخوان، گازبان، امدادگر و نشت یاب به اجرا در آوردیم و بحمد الله شرایط مناسبی را در میان پرسنل پیمانکاری فراهم آمده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به خدمت رسانی شایسته در بحران برف در سال ۸۳ اظهار داشت: انتظار ما از نیروهای امدادگر بعنوان پیشانی شرکت، نظم و مسئولیت پذیری است زیرا که با تحقق این مهم و اجرای مناسب وظایف محوله موجبات ارتقای وجهه شرکت گاز استان گیلان در میان ذینفعان و جامعه فراهم خواهد آمد.

مهندس اکبر همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان مرکز پیام و اتفاقات گاز گفت: خدمات پس از فروش شرکت گاز باید روز به روز بهینه تر شود و قدم های موثرتری به جلو برداشته شود.

همچنین در این مراسم مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، امدادگران را امیدبخش مردم و حلقه اتصال شرکت با مردم و مشترکین دانست.

وی اظهار داشت: شنیدن مسائل و مشکلات امدادگران وظیفه ای است بر گردن مدیران سازمان و امیدواریم بدون هیچ گونه تعارف مسائل و مشکلات را در این مراسم بیان شود تا با تعامل مناسب با یکدیگر بتوانیم خدمات شایسته تری را به مردم عزیز ارائه نماییم.

در پایان این مراسم معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان به همراه رؤسای بهره برداری شهرستان ها، مالی و خدمات کارکنان در خصوص مسائل مختلفی از قبیل شرایط پیمان، معیشت کارکنان و طرح طبقه بندی مشاغل به سوالات و درخواست های امدادگران پاسخ دادند.