به گزارش مهر گیلان -استاندار گیلان در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ایران و اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت. ارسلان زارع در این پیام تصریح کرد : شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اندوهی عمیق و جانسوز پدید آورد و بی تردید شهادت، سعادت و حیات جاودان و پایداری است که […]

به گزارش مهر گیلان -استاندار گیلان در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ایران و اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

ارسلان زارع در این پیام تصریح کرد : شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اندوهی عمیق و جانسوز پدید آورد و بی تردید شهادت، سعادت و حیات جاودان و پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

وی در ادامه این پیام عنوان کرد : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ مردی بود که کارنامه خدمات و مجاهدت هایش در برهه های مختلف همچون فرماندهی موفق عملیات های دفاع مقدس و نقش برجسته در جبهه مقاومت به ویژه مبارزه با داعش، سرانجام شهادت در راه خدا را که آرزوی دیرین او بود، نصیبش کرد.

وی با اعلام انزجار و محکومیت شدید این اقدام تروریستی و جنایت آمیز رئیس دولت آمریکا، شهادت این فرمانده دلاور و تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران خصوصا مردم عزیز استان گیلان، تبریک و تسلیت گفت و برای آن مجاهد شهید، علو درجات و برای خانواده گرانقدر این شهید عزیز اجر الهی مسالت کرد.