رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست مشترک با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از تصمیمات و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد. به گزارش مهر گیلان ،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی- رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست مشترک با مسوولان دانشگاه علوم […]

رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست مشترک با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از تصمیمات و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش مهر گیلان ،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی- رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست مشترک با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و فعالان حوزه سلامت استان، با بیان اینکه بنا بر آموزه های دینی، سلامت برای انسان از هر مقوله دیگری ضروری تر است، گفت: در این زمینه، کتمان واقعیت درست نیست، حق مردم دانستن و فهمیدن واقعیت ها است.

رییس کل دادگستری گیلان، با تصریح بر این مطلب که نباید بحران بیماری موجب نارضایتی مردم شود، تاکید کرد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید در جهت جلب رضایت مردم، تمام توان و تجهیزات و برنامه های خود را اعلام کنند و دادگستری نیز ضمانت اجرایی در تامین سلامت مردم طی شرایط کنونی است‌.

وی از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از تصمیمات و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: با هر مدیر در هر سطحی که بخواهد در مقابل تصمیمات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای مسئول مقابله با این بیماری بایستد، برخورد قضایی می شود.

وی در پایان تشکیل کمیته های تخصصی را مثمرثمر دانست و خاطرنشان کرد: فضاهای مجازی نیز مورد رصد هستند تا به شایعات و نشر اکاذیب دامن نزنند.

دکتر جان احمد آقایی- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز در این نشست با تقدیر از حضور بی نظیر مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظهور کرونا، گفت: این پدیده، موجبات نگرانی مردم را فراهم کرده است. وی تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار مربوط به کرونا را دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و از سازمان ها خواست با حضور در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان، موجبات آرامش و عملکرد مناسب را فراهم آوردند