مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن بازدید از منطقه شکارممنوع دیلمان و درفک با محیط بانان پاسگاه محیط بانی آغوزی سیاهکل دیدار و گفتگو کرد. به گزارش مهرگیلان ساسان کفایی در بازدید از منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک با اشاره به اهمیت این منطقه مهم بر حفاظت مداوم از عرصه های زیست محیطی و […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن بازدید از منطقه شکارممنوع دیلمان و درفک با محیط بانان پاسگاه محیط بانی آغوزی سیاهکل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مهرگیلان ساسان کفایی در بازدید از منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک با اشاره به اهمیت این منطقه مهم بر حفاظت مداوم از عرصه های زیست محیطی و مناطق تحت مدیریت محیط زیست تاکید کرد.
کفایی در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پاسگاه‌ها و محیط بانان شهرستان سیاهکل قرار گرفت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان همچنین از ساختمان جدید پاسگاه محیط بانی آغوزی بازدید و با محیط بانان این پاسگاه گفتگو کرد.
ایشان ضمن قدردانی از محیط بانان این پاسگاه و همه محیط بانان سخت کوش که در ایام اخیر علیرغم خطر ابتلا به بیماری کرونا با جدیت در پستهای خود حاضر بوده و ضمن گشت و کنترل مناطق از تخریب محیط زیست توسط متخلفین جلوگیری می کردند گفت زحمات شبانه روزی محیط بانان حقیقتا ستودنی است و قطعا تلاش خواهیم کرد با اقداماتی همچون تجهیز پاسگاه های محیط بانی و بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی این قشر زحمتکش و بی ادعا ، پاسخگوی بخشی از تلاش های شبانه روزی این عزیزان باشیم.