اولین نشست هم اندیشی اعضای شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان  گیلان در سال ٩٩ با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان برگزارشد .  به گزارش مهرگیلان -در ابتدای این نشست صمیمی که نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید رامین شیرعلی پور دبیر شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیست و منابع […]

اولین نشست هم اندیشی اعضای شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان  گیلان در سال ٩٩ با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان برگزارشد . 

به گزارش مهرگیلان -در ابتدای این نشست صمیمی که نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید رامین شیرعلی پور دبیر شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه خواستار تداوم این جلسات بین تشکل ها و اداره کل حفاظت  محیط زیست گیلان شد. شیرعلی پور گفت بواسطه حضور تشکلهای مردم نهاد قدرتمند در شهرستانهای استان گیلان این قابلیت وجود دارد تا فعالیتهای محیط زیستی در ابعاد بیشتری گسترش یابد.

پس از شیرعلی پور،اعضاء شبکه، ضمن ارائه خلاصه ای از فعالیت های خود به بیان مشکلات محیط زیستی حوزه شهرستان محل فعالیت و همچنین راهکار های  تعامل بهتر با مسئولین در عرصه های گوناگون محیط زیستی پرداختند.

در ادامه این جلسه، مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن خوشامد گویی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت گفت : این جلسه باهدف آشنایی باسازمان های مردم نهاد فعال استان و شنیدن نظرات و مشکلات آنان برگزار شده و سعی داریم تا این جلسات به صورت مستمر به منظور تعامل وهمدلی و همفکری ادامه یابد.

ساسان کفایی افزود : تک تک ما به عنوان سربازان وطن موظف به خدمت در راه حفظ محیط زیست وتنوع زیستی بوده و حفاظت از محیط زیست را وظیفه ای دینی و ملی می دانیم. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به این که سازمان های مردم نهاد در راه رسیدن به این هدف بزرگ باهمراهی ، همفکری وهمدلی می توانند مارا یاری دهند گفت : به منظور حل معضلات محیط زیستی استان، تمام توان خود را در قالب برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت به کار خواهیم بست و در این مسیر دیدگاههای سمن های استان باتوجه به تجربیات ملموسی که خصوصا در حوزه شهرستان خود دارند بسیار ارزشمند خواهد بود . 

کفایی ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان همچون تشکیل اتاق فکر با حضور صاحبنظران عرصه محیط زیست وسمن های مرتبط به منظور مرتفع کردن مشکلات زیست محیطی استان ، اولویت کاری حفاظت محیط زیست گیلان خواهد بود .