فرمانده مرزبانی گیلان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مهار نسبی شیوع کرونا در استان را نتیجه تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر سلامت عنوان کرد. به گزارش مهرگیلان، سرهنگ سهراب سجادی، فرمانده مرزبانی گیلان امروز با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر سالاری دیدار و گفت‌وگو کرد. همدلی همگانی […]

فرمانده مرزبانی گیلان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مهار نسبی شیوع کرونا در استان را نتیجه تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر سلامت عنوان کرد.

به گزارش مهرگیلان، سرهنگ سهراب سجادی، فرمانده مرزبانی گیلان امروز با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر سالاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

همدلی همگانی ایجادشده در بحران کرونا قابل تقدیر است

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت‌های همه جانبه گروه های جهادی، خیران و نیروهای مسلح مستقر در گیلان در راستای مقابله و کنترل ویروس منحوس و متقلب کرونا، اظهار کرد: همه گروه های فعال و نوع‌دوست برای مقابله با ویروس کرونا پای‌کار آمدند و اقداماتی که در این حوزه از سوی جهادگران، خیران، سپاه، بسیج و مجموعه انتظامی و نظامی ارایه شد قابل تحسین و احترام است.

وی با اشاره به اینکه در بحران کرونا، گیلان یکی از استان های درگیر آن بود و شدت درگیری‌ها تلاش های بسیار زیادی را از سوی همگان در برداشت، افزود: هزاران نفر از کادر سلامت استان به دلیل درگیر شدن با بیماری کووید ۱۹ بستری و بیش از ۲۰ تن از این فرهیختگان جان خود را در جهت خدمت به مردم از دست دادند.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کووید ۱۹ استان گیلان همراهی و همدلی ایجادشده در شرایط خطیر و حساس شیوع کرونا را قابل تحسین برشمرد و گفت: زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در گیلان بسیار از متوسط برخورداری سایر استان ها عقب‌تر است و اگر این همراهی و همدلی نیروهای پشتیبانی و جهادی نبود، کنترل این ویروس مهاجم در استان دست‌نیافتنی بود.
دکتر سالاری با تقدیر از اقدامات نهادهای انتظامی و نظامی در جهت پایش و کنترل ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی همچون خانواده بزرگ مرزبانی در راستای تامین امنیت، غربالگری و پایش بیماران کرونایی کمک شایانی به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی داشتند که در نوع خود قابل تقدیر و تشکر است.

مهار نسبی شیوع کرونا در گیلان نتیجه تلاش بی‌وقفه کادر سلامت است

سرهنگ سهراب سجادی، فرمانده مرزبانی گیلان نیز در این نشست مشترک با تقدیر از مدافعان سلامت استان در طول دوران بحران کرونا، اظهار کرد: با تلاش های کادر بهداشت و درمان شیوه افسارگسیخته ویروس کرونا نسبتا مهارشده و این نتیجه تلاش های بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر سلامت است.

وی با اشاره به نگرانی‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست های ستاد مدیریت بیماری کرونا در روزهای نخست شیوع این بیماری، افزود: نگرانی‌های شما با الطاف الهی، تلاش شما و همکاران حوزه بهداشت و درمان برطرف شد و تقدیم شمار بالای شهدای حوزه سلامت در استان گواه بر این ادعا است.

فرمانده مرزبانی گیلان تلاش های پزشکان و پرستاران را در طول دوران بحران کرونا شایسته تقدیر برشمرد و گفت: در راستای مقابله با کرونا ویروس تعدادی از همسران همکاران مرزدار گیلان نیز در کنار کادر درمان مشغول بودند و از این‌رو ما از نزدیک با خدمات ارزنده، بی‌دریغ و شبانه‌روزی شما مطلع هستیم.

همچنین در پایان این نشست مشترک ۲۶ لوح تقدیر از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و فرماندهی مرزبانی گیلان به همسران کارکنان شاغل در حوزه سلامت گیلان اهدا شد.