در اردیبهشت امسال بیش از ۴ هزار و دویست مشترک به جمع مشترکین گاز طبیعی در گیلان افزوده شده است. به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب ۴ هزار و دویست و سی مشترک جدید در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه […]

در اردیبهشت امسال بیش از ۴ هزار و دویست مشترک به جمع مشترکین گاز طبیعی در گیلان افزوده شده است.

به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب ۴ هزار و دویست و سی مشترک جدید در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۸ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: با جذب این تعداد مشترکین جدید، مجموع مشترکین گاز طبیعی در گیلان به بالای یک میلیون و یکصد هزار مشترک رسیده است.

مهندس اکبر اظهار داشت: خوشبختانه با گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان، همه شهرها و دو هزار و ۳۵ روستای استان برخوردار از گاز می باشند و متوسط بهره مندی گاز مشترکین گیلانی به بالای ۹۸ درصد رسیده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی بر لزوم توجه بیشتر به موضوع آموزش و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: این شرکت با همکاری نهادهای مختلف نظیر استانداری، صدا و سیما و همچنین ارتباط مستمر با اصحاب محترم رسانه تمام تلاش خود را در جهت نهادینه کردن فرهنگ مصرف گاز به کار بسته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از همه مشترکین گاز درخواست نمود تا با رعایت نکات ایمنی، شرکت گاز را در زمینه ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایند.