رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه در گفتگو با روابط عمومی به تشریح اقدامات صورت گرفته در آن اداره در سال ۹۸ و سال جاری پرداخت. به گزارش مهر گیلان -رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه همچنین در خصوص عملیات توسعه شبکه و گازرسانی در سال گذشته و امسال بیان نمود: در یک سال و نیم گذشته […]

رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه در گفتگو با روابط عمومی به تشریح اقدامات صورت گرفته در آن اداره در سال ۹۸ و سال جاری پرداخت.

به گزارش مهر گیلان -رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه همچنین در خصوص عملیات توسعه شبکه و گازرسانی در سال گذشته و امسال بیان نمود: در یک سال و نیم گذشته ۱۵ هزار متر شبکه گاز اجرا و بیش از یک هزار انشعاب گاز نصب شده است و با انجام این عملیات بیش از ۲ هزار و هفتصد مشترک جدید جذب شده است.

ضمیری درخصوص پیمان های فعال اداره گاز آستانه اشرفیه اظهار داشت: این اداره دارای یک پیمان فعال در زمینه اجرای شبکه حفره خالی، یک پیمان فعال جهت نصب انشعابات و یک پیمان فعال در زمینه امور تعمیراتی می باشد، که نظارت بر روی این پیمان ها به صورت مستمر و همزمان توسط مشاور، واحد اجرای طرح ها، رئیس تعمیرات و بهره برداری، مسئول نصب انشعابات و نیروهای زیر مجموعه انجام می شود.

وی در زمینه مدیریت بودجه و بررسی نیازهای سالانه احداث شبکه و نصب انشعابات، گفت: اداره گاز شهرستان آستانه اشرفیه با توجه به درخواست های متقاضیان پس از اجرای حدود ۵۰ درصد از پیمان های جاری اقدام به تهیه پکیج برای احداث شبکه و نصب انشعابات می نماید .

رئیس اداره گاز استانه اشرفیه درخصوص اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز و آماده نگه داشتن واحدهای بهره برداری و امداد و سرکشی مداوم تاسیسات، بیان نمود: به منظور آمادگی کلیه پرسنل بهره برداری و امدادی اداره گاز آستانه اشرفیه در تابستان ۹۹ اقدام به برگزاری مانور با سناریوی افت فشار خط لوله نموده است که با هماهنگی سایر ادارات و سازمان های امدادی شهرستان و با همکاری ادارات گاز معین به خوبی برگزار گردید.

ضمیری افزود: همچنین اقلام یدکی مورد نیاز واحدهای امداد و تعمیرات به تعداد کافی تهیه و در اختیار واحدها قرار گرفت و به منظور حفظ آمادگی نیروهای امداد و تعمیرات مانور گرفتگی خط لوله در تاریخ یک مرداد برنامه ریزی و اجرا شد.

این مقام مسئول ادامه داد: به منظور حصول اطمینان از انجام فرآیندها و فعالیتها، نحوه انجام کار و کیفیت کارهای انجام شده توسط واحد های تعمیرات و امداد و نظارت توسط مسئولین تعمیرات بر اساس برنامه pm انجام می شود و همزمان شناسنامه تأسیسات برنامه pm نیز به روزرسانی می گردد.

رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه عملیات بهینه سازی سوخت و هوشمند سازی پایش دمای خروجی و همچنین اندازه گیری مصرف سوخت هیتر، دو مرحله ای شدن کاهش فشار در لاین های C.G.G آستانه اشرفیه، نصب رگلاتور دوم و تعویض و اصلاح سیفتی ولوهای ایستگاه، اورهال کلیه شات آف باکس های ایستگاهها را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در زمینه بررسی و رفع نقاط ضعف تأسیسات و تجهیزات گازرسانی عنوان نمود.

این مقام مسئول درخصوص نظارت بر پیمانکاران فعال در آستانه اشرفیه اظهار داشت: فرآیند نظارت بر فعالیت پیمانکاران بر اساس مشخصات فنی اجرای کار، استانداردهای شرکت ملی گاز ایران و شرایط عمومی و خصوص کتابچه های پیمان در کلیه فعالیتهای اجرایی پیمانکاران در حال انجام است و چنانچه در اجرای مفاد پیمان مشکلاتی وجود داشته باشد با ابزارهای نظارتی، فعالیت پیمانکار کنترل می شود که در همین رابطه تعداد دو فقره اخطار برای پیمانکاران صادر شده است.

وی در خاتمه درخصوص ارتقاء سطح دانش فنی کارکنان و افزایش سطح بهره وری آنها اظهار داشت: این اداره با در نظر گرفتن نیازهای آموزشی پرسنل نسبت به معرفی نفرات به واحد آموزش جهت برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با مشاغل کارکنان اقدام نموده و دوره های آموزشی به تناسب سمت سازمانی افراد به صورت مستمر برای پرسنل برگزار می گردد.