استاندار گیلان : دستورالعمل ‌های بهداشتی در مدارس ، با دقت و سخت‌گیرانه اجرا می‌شود. به گزارش مهر گیلان -ارسلان زارع در آیین بازگشایی مدارس با بیان اینکه همه مدارس استان برای ارائه آموزش های حضوری و غیرحضوری آمادگی کامل دارند، گفت: در سال تحصیلی جدید همچنان نیازمند استمرار کوشش معلمان و اولیاء مدارس برای […]

استاندار گیلان : دستورالعمل ‌های بهداشتی در مدارس ، با دقت و سخت‌گیرانه اجرا می‌شود.

به گزارش مهر گیلان -ارسلان زارع در آیین بازگشایی مدارس با بیان اینکه همه مدارس استان برای ارائه آموزش های حضوری و غیرحضوری آمادگی کامل دارند، گفت: در سال تحصیلی جدید همچنان نیازمند استمرار کوشش معلمان و اولیاء مدارس برای انجام فعالیت های آموزشی با وجود کرونا هستیم.
وی با تاکید بر اینکه در این مسیر خانواده ها نیز بطور جدی همکاری و مشارکت کنند، گفت: همانطور که در اجرای دستورالعمل های بهداشتی پیوسته خواستار مشارکت جدی آحاد جامعه شدیم، برای حفظ سلامت فرزندان‌مان در مدارس نیز به همیاری خانواده ها نیاز داریم.
استاندار گیلان گفت: آموزش و پرورش نیز به عنوان یک نظام پیشرفته در کشور براساس روش های آموزشی روز دنیا، توانسته در این مدت به بهترین شکل ممکن خود را آماده کند.
ارسلان زارع با اشاره به استفاده از بستر فضای مجازی در حوزه آموزش و رفع کاستی های سامانه شاد در ماه های اخیر تأکید کرد: همه دانش آموزان باید به آموزش کیفی و کامل دسترسی داشته باشند.
وی افزود: امروز با خرسندی اعلام می کنم که همه مدارس استان برای آموزش بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی آمادگی کامل دارند تا به صورت حضوری و غیرحضوری آموزش ها را براساس تصمیمات وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان ارائه کنند.
استاندار گیلان تصریح کرد: از متولیان آموزش استان انتظار دارم به گونه ای برنامه ریزی کنند که از اخلال در آموزش دانش آموزان و تضییع فرصت تحصیل آنان جلوگیری شود.
استاندار همچنین پس از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در گیلان که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه آیت الله بهجت فومنی رشت انجام شد؛ از برخی کلاس های درس بازدید و با تعدادی از دانش آموزان که با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در کلاس درس حاضر بودند، گفت وگو کرد.