استاندار گیلان در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع جبران خسارت‌های وارده به کشاورزان برنج‌کار ناشی از بارش های مداوم و مستمر باران طی سال زراعی جاری را پیگیری کرد. به گزارش مهرگیلان؛ دکتر ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با دکتر محمدباقر نوبخت موضوع جبران خسارت‌های وارده به کشاورزان برنجکار ناشی […]

استاندار گیلان در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع جبران خسارت‌های وارده به کشاورزان برنج‌کار ناشی از بارش های مداوم و مستمر باران طی سال زراعی جاری را پیگیری کرد.

به گزارش مهرگیلان؛ دکتر ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با دکتر محمدباقر نوبخت موضوع جبران خسارت‌های وارده به کشاورزان برنجکار ناشی از بارش های مداوم و مستمر باران طی سال زراعی جاری را پیگیری کرد.

گفتنی است استاندار گیلان چهارم شهریورماه جاری در نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و نیز رییس سازمان مدیریت بحران کشور، میزان خسارت‌ها را اعلام کرده بود.
استان گیلان با دارا بودن ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری، رتبه دوم در تولید محصول استراتژیک برنج را در کشور دارا بوده و همه ساله با تولیدی بالغ بر ۷۵۰ هزار تن برنج سفید، نیاز بالغ بر ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را به این ماده غذایی تامین می کند.
پیگیری پروژه های مرتبط با جهش تولید استان از دیگر مواردی بود که در دیدار نماینده عالی دولت در گیلان با دکتر نوبخت انجام شد.
همچنین جذب اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشت و درمان استان از جمله بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی رشت، در دیدار امروز استاندار گیلان با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری قرار گرفت.
دکتر نوبخت پایان هفته جاری به‌منظور بازدید از چندین پروژه عمرانی و مرتبط با اقتصاد مقاومتی و همچنین امضای تفاهم نامه ساخت دو هزار واحد مسکونی محرومان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به گیلان سفر می کند.