رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ثمرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است که در بحران کرونا نمود پیدا کرد و در مدافعان سلامت تجلی یافت. به گزارش مهر گیلان- دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ثمرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است که در بحران کرونا نمود پیدا کرد و در مدافعان سلامت تجلی یافت.

به گزارش مهر گیلان- دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی های مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که در چهل سال پیش، برای حفاظت از مرز و بوم کشور با تاسی از سید و سالار شهیدان و فرهنگ عاشورایی حماسه آفریدند.

در چند ماهه اخیر، جنگی دیگر با ویروسی منحوس در کشور آغاز شد و حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را در یادها زنده کرد. در این جنگ نابرابر، مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن، جامه رزم پوشیدند و برای حفظ سلامت مردم به میدان آمدند و تعدادی نیز در راه خدمت رسانی به بیماران به خیل شهدا پیوستند.

در این میان درکنار همه آحاد جامعه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی نیز به یاری حوزه سلامت کشور آمد و در این نبرد سخت، در کنار مدافعان سلامت، مصداق واقعی دفاع مقدس از مردم را معنا بخشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران محسوب می شود، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی روز افزون برای مردم شریف ایران مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان