دکتر ارسلان سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارسال پیامی، روز جهانی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت . به گزارش مهر گیلان،متن پیام به شرح زیر است ؛ روز جهانی بهداشت محیط (۲۶ سپتامبر)، یاد آور تلاش های شبانه روزی خدمتگزارن این عرصه در نظام سلامت است که همواره […]

دکتر ارسلان سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارسال پیامی، روز جهانی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت .

به گزارش مهر گیلان،متن پیام به شرح زیر است ؛

روز جهانی بهداشت محیط (۲۶ سپتامبر)، یاد آور تلاش های شبانه روزی خدمتگزارن این عرصه در نظام سلامت است که همواره برای توسعه سلامت در جامعه، هم گام با کادر درمان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سراسر جهان و از جمله کشور ایران، مسوولان و کارشناسان بهداشت محیط، همگام با کادر درمان، در بحران کرونا با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر در جهت کنترل این بیماری، خوش درخشیدند .

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به تمامی تلاشگران این عرصه، به ویژه مسوولان و کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از خدمات ارزشمند این عزیزان قدردانی نموده و سلامتی، توفیق و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان