صدور صورتحساب آب بهاء برای مشترکین روستایی شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق ارسال پیامک مشترکین روستایی شرکت آب و فاضلاب گیلان با ارسال یک پیامک بدون متن به سرشماره ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ از خدمات رایگان سامانه پیامکی این شرکت بهره مند شوند. به گزارش مهر گیلان؛ معاون خدمات مشترکین و درآمد این شرکت امروز گفت: […]

صدور صورتحساب آب بهاء برای مشترکین روستایی شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق ارسال پیامک

مشترکین روستایی شرکت آب و فاضلاب گیلان با ارسال یک پیامک بدون متن به سرشماره ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ از خدمات رایگان سامانه پیامکی این شرکت بهره مند شوند.

به گزارش مهر گیلان؛ معاون خدمات مشترکین و درآمد این شرکت امروز گفت: از این پس اطلاع رسانی به مشترکین آب و فاضلاب در روستاهای استان همانند مشترکین شهرها از طریق پیامک با سرشماره ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ انجام می‌شود.

رضا سبحانی افزود: به منظور کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان، تمامی اطلاع رسانی های مربوط به صورتحساب و قبوض شرکت آب و فاضلاب، از طریق ارسال پیامک با سرشماره ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ انجام می شود.

وی گفت: مشترکین محترم جهت اطلاع از آخرین صورتحساب خود ” اشتراک۱ ” و جهت اطلاع از آخرین بدهی و پرداخت ” اشتراک۲ ” را به ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ ارسال کنند. همچنین به منظور ثبت شماره همراه جهت دریافت خدمات ” اشتراک۳ ” و جهت اعلام کارکرد کنتور ” رقم کنتوراشتراک*۴ ” را به همین شماره پیامک کنند.