رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از تولید انسولین ایرانی از سال آینده در کشور خبر داد و گفت: دو شرکت دارویی در گیلان این کار را انجام می دهند. به گزارش مهرگیلان ، محمد مخبر عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت دارو سازی در رشت در جمع خبرنگاران با اشاره […]

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از تولید انسولین ایرانی از سال آینده در کشور خبر داد و گفت: دو شرکت دارویی در گیلان این کار را انجام می دهند.

به گزارش مهرگیلان ، محمد مخبر عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت دارو سازی در رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ساخت انسولین در کشور، اظهار کرد: از سال آینده ساخت انسولین در کشور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه انسولین ایرانی توسط دو شرکت دارو سازی در استان گیلان ساخته می‌شود، گفت: دو شرکت دارو سازی فعال در استان گیلان ۲۶ نوع داوری جدید در حال تولید است که اکثر آنها از داورهای درمان بیماری‌های سرطانی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تلاش محققان ایرانی برای ساخت واکسن برای این ویروس، تصریح کرد: در حال حاضر همه نتایج آزمایش‌های حیوانی این واکسن موفقیت آمیز بوده است.

وی در ادامه به تحریم و فشار دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) هر کجا که استکبار قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را دارد وارد عمل می‌شود.مهر/گیلان