رئیس قوه قضاییه: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تنها راه مایوس کردن دشمن، قوی شدن و توانمند شدن کشور است. به گزارش مهر گیلان -حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه افزود: جمهوری اسلامی ایران اعم از همه مسئولان و مردم عزیز کشور این رهنمود رهبر معظم […]

رئیس قوه قضاییه: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تنها راه مایوس کردن دشمن، قوی شدن و توانمند شدن کشور است.

به گزارش مهر گیلان -حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه افزود: جمهوری اسلامی ایران اعم از همه مسئولان و مردم عزیز کشور این رهنمود رهبر معظم انقلاب را مبنی بر اینکه قوی و توانمند شدن کشور تنها راه مایوس کردن دشمن است، سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

وی گفت: بر خلاف عقلانیت و حکمرانی است که ما برنامه ملی خود را در گرو آمدن یا رفتن مسئول یا فردی در خارج از این کشور بگذاریم و غیر عقلانی بودن این کار روشن است.

رئیس دستگاه قضا افزود: صیانت از حقوق ملی، تامین امنیت و رفاه ملی، تامین منافع ملی و دستیابی به رفاه عمومی در کشور در گرو اتکا به توانایی‌ها و توان ملی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: با توانمند شدن کشور در حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ است که دشمن مایوس می‌شود و این از نکات برجسته فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: توانایی ملی است که می‌تواند امنیت، رفاه و قدرت ما را تضمین کند و قطعاً سیاست جمهوری اسلامی در این زمینه سیاستی روشن است./منبع صداو سیما