معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: رودخانه های استان حجم و ظرفیتی برای برداشت مصالح و شن و ماسه ندارند. به گزارش مهر گیلان ؛ علی اوسط اکبری مقدم در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان صومعه سرا افزود : با وجود تمامی کمبودها، پروژه‌های عمرانی گیلان بویژه در حوزه راهداری در حال انجام […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: رودخانه های استان حجم و ظرفیتی برای برداشت مصالح و شن و ماسه ندارند.

به گزارش مهر گیلان ؛ علی اوسط اکبری مقدم در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان صومعه سرا افزود : با وجود تمامی کمبودها، پروژه‌های عمرانی گیلان بویژه در حوزه راهداری در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه پشت سد منجیل میلیون ها مترمکعب مصالح برای زیر سازی جاده ها وجود دارد، اظهارداشت: پیمانکاران پیگیر باشند به لحاظ قانونی، از این ظرفیت برای توسعه پروژه های جاده ای بهره ببرند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امکان تامین مصالح کوهی وجود دارد؛ گفت: پروژه های راه آهن و آزادراه ها بیشترین حجم مصالح را مصرف می کنند، از این رو تامین مصالح در داخل شهرستان ها برای پروژه ها امکان پذیر نیست.
معاون استاندار گیلان در ادامه به تامین مصالح و پایداری پل بازارجمعه تاکید کرد و افزود: درصورت بروز آسیب به این بنا ، ساخت مجدد آن سال ها به طول می انجامد.
وی در ادامه به رانش زمین در منطقه نارنج پره تنیان در سال قبل اشاره کرد و افزود: زمین و تسهیلات برای ۲۱خانوار این منطقه قابل واگذاری است، اما ساکنین باید متعهد شوند که پس از ساخت مسکن جدید در منطقه مورد رانش، اقامت نکنند و زمین هایشان را برای امور کشاورزی استفاده کنند.