جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان به ریاست مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز و با حضور اعضای کمیته در سالن کنفرانس مدیریت عامل برگزار شد. به گزارش مهر گیلان -در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت دقت در فرآیند قرائت کنتور بر افزایش کیفی و کمی خدمات […]

جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان به ریاست مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز و با حضور اعضای کمیته در سالن کنفرانس مدیریت عامل برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان -در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت دقت در فرآیند قرائت کنتور بر افزایش کیفی و کمی خدمات الکترونیکی قابل ارائه به مشترکین و متقاضیان تاکید کرد.

مهندس اکبر با بیان ضرورت اطلاع رسانی بیشتر در خصوص نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک شرکت گاز استان گیلان و کانال هال های ارتباطی شرکت اظهار داشت: استفاده هرچه بیشتر مردم و مشترکین بیشتر از خدمات غیرحضوری سبب صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خواهد شد.

در ادامه این جلسه گزارش خروجی شکایات شش ماهه اول و مهرماه سال ۹۹ به سمع و نظر اعضا رسانده شد و مقرر گردید روند بررسی و مدت زمان پاسخگویی به شکایات به ۴۸ ساعت کاهش یابد.

بررسی عدم ارسال پیامک های صورتحساب آنلاین برای برخی از مشترکین، اطلاع رسانی در خصوص کانال های ارتباطی بویژه در شهرستان ها، تهیه حکم جدید برای اعضای کمیته و مسئول رسیدگی به شکایات و ارسال و پاسخگویی به شکایات مشترکین از طریق نرم افزار رسیدگی به شکایات از دیگر مصوبات این جلسه بود.