نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیش بینی ایجاد بالغ بر چهار هزار شغل با اجرای ۹۲ پروژه جهش تولید استان، گفت: تأکید کرده ام برای پویایی هرچه بیشتر ، از جوانان علاقمند به فعالیت در این مجموعه ها بهره گرفته شود. به گزارش مهر گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (دوشنبه) […]

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیش بینی ایجاد بالغ بر چهار هزار شغل با اجرای ۹۲ پروژه جهش تولید استان، گفت: تأکید کرده ام برای پویایی هرچه بیشتر ، از جوانان علاقمند به فعالیت در این مجموعه ها بهره گرفته شود.

به گزارش مهر گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (دوشنبه) پس از بازدید از روند اجرای دو پروژه جهش تولید در روستای ضیابر شهرستان صومعه‌سرا و سیاه‌اسطلخ شهرستان رشت، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید برای تحقق شعار جهش تولید ، اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

وی به تعریف ۹۲ پروژه جهش تولید در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: از این میزان، عملیات اجرایی ۶۸ پروژه آغاز شده و با اقدامات حمایتی صورت گرفته از سوی دولت و معرفی به بانک ها برای دریافت تسهیلات ، شاهد روند مثبتی در این ارتباط هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برخی از واحدهای جهش تولید در راستای تأمین مواد اولیه موردنیاز شرکت های دیگر فعالیت دارند، گفت: برای اجرایی شدن پروژه های جهش تولید گیلان، یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و تأمین شده که کارآفرینان پس از انجام فرآیند صدور مجوزها به بانک های عامل، معرفی شده و می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که بیشتر ۶۸ پروژه از ۹۲پروژه جهش تولید تا پایان سال جاری و تعداد باقیمانده نیز تا فصل بهارسال آینده به اتمام برسند و وارد چرخه تولید شوند.

استاندار گیلان همچنین به پیش بینی ایجاد بالغ بر چهار هزار نفر اشتغال در پروژه های جهش تولید اشاره کرد و گفت: تأکید کرده ام برای پویایی هرچه بیشتر ، از جوانان علاقمند به فعالیت در این مجموعه ها بهره گرفته شود.

استاندار گیلان امروز از یک کشتارگاه مرغ در حال احداث در منطقه ضیابر صومعه سرا بازدید کرد؛ این کشتارگاه در زمینی به مساحت سه هکتار و با ظرفیت شش هزار قطعه در ساعت و هزینه کرد بیش از سه میلیارد یورو در حال اتمام است.
گیلان از استان های برتر کشور در تولید گوشت مرغ است؛ استان هشت واحد کشتارگاه با ظرفیت بیش از ۳۲ هزار قطعه در ساعت کشتار انجام می‌دهد.