به گزارش مهر گیلان – سیدمحمد احمدی شهردار رشت روز گذشته در هفتمین جلسه ستاد بحران شهرداری رشت با اشاره به آمادگی ماشین‌آلات شهرداری جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در روزهای احتمالی بحرانی زمستان بر نظارت ویژه بر وضعیت ماشین‌ آلات، تعمیر و اورهال کردن ماشین های راه سازی مستقر در این اداره تاکید کرد. […]

به گزارش مهر گیلان – سیدمحمد احمدی شهردار رشت روز گذشته در هفتمین جلسه ستاد بحران شهرداری رشت با اشاره به آمادگی ماشین‌آلات شهرداری جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در روزهای احتمالی بحرانی زمستان بر نظارت ویژه بر وضعیت ماشین‌ آلات، تعمیر و اورهال کردن ماشین های راه سازی مستقر در این اداره تاکید کرد.

وی نگهداری و نوسازی ماشین‌آلات شهرداری را یک ضرورت دانست و اظهارداشت: باید از داشته‌ها و منابع موجود خود به نحو مطلوب نگهداری کنیم تا در سال‌های بعد نیز قابل بهره برداری باشند.

احمدی بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت ارتقا کیفیت خدمات رسانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدواریم بخش خصوصی و پیمانکاران، با توجه به مذاکرات انجام شده، وعده های خود را عملی کنند تا بتوان با همین امکانات جوابگوی مطالبات شهروندان بود.

وی خواستار تمرکز مناطق در بهره گیری از ظرفیت ها با محوریت مرکز شد و تاکید کرد: تمام مناطق باید از ظرفیت های بسیج، نیروی انتظامی و پلیس در روزهای بحرانی بهره گیرند زیرا استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق مختلف شهر، موفقیت در عملکردهای اجرایی و رضایت شهروندان را موجب خواهد شد.

در ادامه این‌ جلسه فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم مدیریت یکپارچه در بحران‌های احتمالی با محوریت مدیریت شهری از تلاش مجموعه شهرداری رشت جهت تامین و نوسازی تجهیزات، با وجود مشکلات مالی موجود قدردانی کرد.

وی بر لزوم حضور نیروهای شهرداری در سطح شهر هنگام بارش برف به ‌منظور جلوگیری از انسداد راه ها و ارائه خدمات به شهروندان تاکید و اظهار کرد: باید امکانات نواحی شهرداری را با اجرای طرح‌هایی چون اجاره ماشین آلات که در شورا نیز مورد بررسی قرار گرفت، تقویت کرد.

شیرزاد با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های عمران شهری، نسبت به بهره برداری از برخی از این پروژه ها همزمان با دهه فجر ابراز امیدواری کرد و خواستار برنامه ریزی لازم جهت خرید ماشین آلات جدید و تجهیز شهرداری شد.