با گسترش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند در جامعه، باید با ارائه نرم افزاری شایسته و مناسب، رضایت حداکثری مردم عزیز را به دست آوریم. به گزارش مهرگیلان، پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان با حضور اعضای کمیته و همچنین رؤسای همه ادارات گاز شهرستان از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد […]

با گسترش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند در جامعه، باید با ارائه نرم افزاری شایسته و مناسب، رضایت حداکثری مردم عزیز را به دست آوریم.

به گزارش مهرگیلان، پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان با حضور اعضای کمیته و همچنین رؤسای همه ادارات گاز شهرستان از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد و درخصوص بررسی درخواست ها، شکایات و پیشنهادات واصله و مسائلی همچون گسترش خدمات قابل ارائه توسط اپلیکیشن شرکت بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت بر اطلاع رسانی هرچه بیشتر درگاه های ارتباطی شرکت گاز تاکید کرد و از همه مسئولین و رؤسای شرکت گاز خواست تا با مکاتبه با سایر ادارات و نهادهای دولتی استان، زمینه آگاهی بخشی هرچه بیشتر در این زمینه فراهم شود.

وی به‌روزرسانی مستمر و رفع اشکالات درگاه های مختلف شرکت به ویژه اپلیکیشن گاز (نرم افزار موبایلی) را ضروری دانست و اظهار داشت: با گسترش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند در جامعه، باید با ارائه نرم افزاری شایسته و مناسب، رضایت حداکثری مردم عزیز را به دست آوریم.

اکبر در ادامه با بیان اینکه مدت زمان پاسخگویی به پیام های دریافتی در زمان مقرر (دو روز کاری)، حدود ۹۴ درصد بوده است، گفت: همه واحدها و ادارات شرکت گاز باید با همت مضاعف و همکاری شایسته، مدت زمان پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان را کاهش دهند.

وی در خاتمه با اشاره به پیام های وارده درخصوص مبلغ گازبها و نحوه محاسبه اجزاء صورتحساب گاز اظهار داشت: این طرح توسط هیئت وزیران تصویب و اجرایی شده و هدف از آن ترغیب کردن مشترکین به کم مصرف کردن است و نه جریمه کردن آن‌ها.

همچنین در ابتدای این جلسه، گزارشی درخصوص پاسخگویی به پیام های دریافتی در یک ماه گذشته ارائه شد که بر این اساس از مجموع ۱۷۹ پیام ورودی، ۹۲ مورد مربوط به شکایات، ۷۷ مورد درخواست، ۶ مورد مربوط به پیشنهادات و ۴ مورد اطلاع رسانی بوده است