تعطیلی روزبازار هفتگی مسکن مهر به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، روزبازار هفتگی مسکن مهر رشت تعطیل شد.


به گزارش مهر گیلان- پیرو هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا، روز بازار هفتگی مسکن مهر که تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت است تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اطلاعیه های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر آغاز موج جدید شیوع این بیماری و لزوم برخورد مناسب برای حفظ سلامتی شهروندان، روزبازار مسکن مهر تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

علیرضا حسنی با اشاره به قرارگرفتن شهر رشت در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا گفت: این تصمیم در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس و حفظ سلامت جامعه اتخاذ شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه در نقاطی از شهر روزبازارهایی از جمله در خیابان سردار جنگل ، امین الضرب و… به طور خودجوش شکل گرفته است که تحت نظارت این سازمان نیست در مکاتبات انجام شده با نهادهای ذی ربط به دنبال آن هستیم هر چه سریعتر از تشکیل آنها تا اطلاع ثانوی نیز جلوگیری به عمل آوریم.

حسنی افزود: در صدد هستیم برای جلوگیری از تشکیل این روزبازارهای خودجوش محله هایی را در پنج منطقه شهرداری رشت در اختیار بگیریم و این روزبازارها را به آنجا منتقل کنیم تا در چنین مواقعی کنترل مناسب روی آنها وجود داشته باشد.

شایان ذکر است در راستای تسهیل خرید ارزاق عمومی کلیه بازارچه های تحت نظارت این سازمان با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشند.