رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اقدامات مهمی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم صورت گرفته است، گفت: ما با تمام توان کار کردیم و نباید بگذاریم ضدانقلاب یأس را در جامعه پخش کند.

به گزارش مهر گیلان-آقای روحانی در ادامه آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با اشاره به این که در کل تاریخ ۱۶۹ تصفیه خانه در ایران احداث شده است، افزود: امروز پنجاهمین تصفیه خانه آب را افتتاح کردیم؛ این ۵۰ تصفیه خانه مربوط به این دولت است.

رئیس جمهور گفت: در این هشت سال به اندازه کاری که در کل تاریخ ایران شده (در حوزه تصفیه خانه ها) کار انجام شده است؛ این نشان می‌دهد همه تلاش کردند.

آقای روحانی با بیان این که باید این واقعیت‌ها به مردم گفته شود اظهار داشت: نگذاریم ضد انقلاب و رسانه‌های خارجی یأس را در جامعه ما پخش و ذهن مردم را مشوش کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما با همه توان مان کار کردیم، البته در شرایط جنگ اقتصادی بودیم؛ اگر جنگ اقتصادی نبود کارمان چند برابر می‌شد، اگر کرونا نبود شرایط مان به مراتب بهتر بود؛ در شرایط کرونا یک و نیم میلیون نفر از جمعیت ما بیکار شدند و مشکلاتی برای ما ایجاد شد، اما در عین حال روند توسعه کشور را ادامه دادیم.

وی با تاکید بر این که روند توسعه کشور را تا پایان ادامه می‌دهیم، افزود: امروز خوشحال هستیم که پنجاه و سومین سد ملی و هشتاد و سومین تصفیه خانه فاضلاب را در دولت تدبیر و امید افتتاح کردیم.

رئیس جمهور گفت: معلوم است که مسیر، مسیر حرکت، جهش و توسعه است انشاءالله این مسیر را تا پایان ادامه می‌دهیم و مردم هم برای آبادانی ایران تلاش خواهند کرد./صدا و سیما