شهردار رشت از برگزاری اولین کنفرانس ملی"شهرهایی برای مردم" با مشارکت دانشگاه گیلان خبر داد.

به گزارش مهرگیلان ، سید محمد احمدی شهردار رشت در گفت و گویی اظهار داشت: اولین کنفرانس ملی”شهرهایی برای مردم” در تاریخ ۵و۶ مرداد توسط اداره مطالعات و پژوهش شهرداری رشت و مشارکت دانشگاه گیلان برگزار می شود.

شهردار رشت اضافه کرد: این کنفرانس در محورهای برنامه ریزی، طراحی و مدیریت شهری،محیط زیست انسانی و توسعه پایدار،مدیریت اجتماعی و فرهنگی شهر،مهندسی ترافیک، حمل و نقل و زیرساخت های شهری،شهر خلاق و صنعت گردشگری،اقتصاد شهری،برند سازی و هویت شهری و با محوریت ویژه رهیافت های توسعه پایدار شهری در وضعیت شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

احمدی با اشاره به اینکه در قرن ۲۱ نیاز روز افزون به تغییر محور توسعه شهرها از کالبد به انسان و خلق مجدد شهرهای انسانی احساس می شود افزود: در توسعه انسانی، دانش، سلامتی و ارج نهادن به کرامت انسانی اهمیت زیادی دارد و شهرداری رشت در راستای تحقق شهرهای انسانی نسبت به برگزاری این کنفرانس اقدام کرده است.

گفتنی است علاقه مندان و پژوهشگران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت ارسال آثار و شرکت در کنفرانس، به آدرس rpcfest.rasht.ir مراجعه نمایند و مقالات خود را تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ به این سامانه ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که این کنفرانس موفق به اخذ مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شده و با کد اختصاصی ۴۲۴۵۸-۰۰۲۱۰ در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می گردد