معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: دو محور اساسی کار در گیلان، ایجاد فضای اشتغال، رفع موانع تولید و تحکیم و تقویت امنیت است. به گزارش مهرگیلان محمد احمدی پور روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان که با حضور مسئولان و مشاوران امور ایثارگران نهادها، سازمان ها و فرمانداران […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: دو محور اساسی کار در گیلان، ایجاد فضای اشتغال، رفع موانع تولید و تحکیم و تقویت امنیت است.

dsc00015به گزارش مهرگیلان محمد احمدی پور روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان که با حضور مسئولان و مشاوران امور ایثارگران نهادها، سازمان ها و فرمانداران استان گیلان برگزارشد افزود: بیشتر جلسات استان در حوزه های مختلف، در رابطه با فضای جدید اشتغال است که استاندار گیلان به این مهم توجه دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در استان در دو بخش شامل رفع موانع تولید و اشتغال و امنیت است، اظهار کرد: در این رابطه، جزو استان های نمونه هستیم که البته بایستی بیشتر کار کنیم.

احمدی پور با بیان اینکه بکارگیری ایثارگران در بخش مدیریت استانداری گیلان مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: تاکنون از پنج نفر از فرزندان شهدا و خانواده های آنان به عنوان معاون فرماندار و شش نفر از فرزندان شهدا به عنوان بخشدار استفاده کرده ایم.

وی تاکید کرد : هیچ ارفاقی برای این خانواده ها و فرزندان شهدا نشده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با یادآوری رشادت ها و فداکاری های ایثارگران، جانبازان، شهدا و آزادگان اضافه کرد: موضوع ایثار و ایثارگری تجمیع شده با انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: درست است که شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و خانواده های آنان خدمات شایانی کردند، اما این نکته را یادآور می شوم که در یک نگاه همه مردم ایران ایثارگرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت ارج نهادن و توجه به آرمان های ایثارگران تصریح کرد: این آرمان ها بایستی در جامعه زنده و به نسل های بعدی منتقل شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر مدیری، مسئولی و کارمندی برای رفع مشکلات ایثارگران و توجه به آنها همراهی نمی کند، مطمئنا ناآگاهی آنها، از آرمان های این قشر است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه ایثارگری بایستی ترویج دهنده رفتار و اخلاق اسلامی باشد، اظهار کرد: حوزه ایثارگری باید در کنار رفع مشکلات جامعه ایثارگران در مجموعه خود و خارج از دستگاه ، محل رجوع تمام مردم برای رفع مشکلاتشان باشد.

احمدی پور در پایان سخنان خود در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان پیشنهاد داد تا دوره یک روزه کارگاهی برای آشنایی اعضای این شورا با قوانین ایثارگری برگزار شود./انتهای پیام