استاندار و رئیس شورای برنامه ‌ریزی و توسعه گیلان این انتظار را از تمامی مدیران مطرح کرد که برای اجرا و تکمیل پروژه ‌های توسعه ای ، با جدیت اهتمام ورزند.

 به گزارش مهر گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان، بر ضرورت تسریع در مبادله موافقت‌نامه‌های پروژه‌های شهرستانی تأکید و تصریح کرد: باتوجه به برگزاری جلسات شهرستانی کمیته برنامه‌ریزی، انتظار می‌رود شتاب در اجرای پروژه‌ها با جدیت و اهتمام دنبال شود.

وی به اعتبار درنظرگرفته شده در راستای بهسازی روستاها و نیز تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی گیلان اشاره و اضافه کرد: اجرای تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی باید با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین درگذشت مهندس تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار اسبق گیلان را که از کارگزاران صدیق نظام اسلامی و خادمان مردم به ویژه مستضعفان، محرومان و روستاییان کشور بود ، تسلیت گفت.

در این جلسه جبار کوچکی نژاد، سیدعلی آقازاده، محمدرضا احمدی سنگری از نمایندگان رشت، غلامرضا مرحبا نماینده آستارا، رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل و مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند.

در این جلسه موضوع اختصاص اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی روستاها و تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی و ضرورت توزیع اعتبارات موصوفه بر اساس شاخص برخورداری شهرستان‌ها از طرح های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.