معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از فعالیت سامانه پلیس پاسخگو برای ارائه خدمات مشاوره تلفنی به عموم مردم خبر داد.

به گزارش مهر گیلان -سرهنگ مجید رسول‌زاده گفت: نیروی انتظامی با احساس مسئولیت در قبال شرایط اجتماعی و در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای در دسترس برای عموم جامعه، سامانه پلیس پاسخگو را راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره‌ای با موضوعات روانشناختی و خانوادگی، همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعات اداری با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس گرفته و با اطمینان خاطر از رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای توسط کارشناسان و سایر عوامل اجرایی در مراکز مشاوره، خدمات مورد نظر را دریافت کنند.