فرمانده دانشگاه هوانیروز : ۱۲ هزار پرسنل درمانی بیمارستان های ارتش در کشور به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش مهر گیلان -فرمانده دانشگاه هوانیروز و مدیر طرح های محرومیت زدائی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فومن از آغاز ساخت بیمارستان ۸۰ تختخوابی صحرائی دائمی تنفسی در محوطه بیمارستان پورسینای رشت خبر داد‌ و گفت : این بیمارستان با ۱۰ میلیارد تومان هزینه تا پایان هفته با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح می شود.
سرهنگ ولی رحمانی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود که تامین امنیت و ‌حراست از تمامیت ارضی کشور است گفت : این نیرو تلاش می کند در مواقع بحران با اجرای طرح های محرومیت زدائی از جمله آبرسانی ، بهداشت ودرمان ، ساخت خانه برای محرومان و راهسازی در کنار مردم باشد.
فرماندار فومن هم در این نشست خبری گفت : از آغاز شیوع بیماری کرونا بیش از ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات ارتش برای توسعه طرح های‌ بهداشتی و درمانی و محرومیت زدائی در فومن هزینه شده است.
محمدرضامحسنی افزود : بازسای و ‌تجهیز بخش های ام آر آی و‌ آی سی یو و مخزن ۶۰۰ لیتری اکسیژن ساز بیمارستان امام حسن مجتبی فومن ، خرید ۲۰۰ عدد کپسول اکسیژن ساز این بیمارستان ،آبرسانی به روستاهای محروم آبرود و کنده سر ،بهسازی و آسفالت روستای آبرود ، ساخت ۲۰ خانه برای محرومان از جمله خدمات و اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است که برای تکمیل و تجهیز این طرح ها نیز  ۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است./صدا و سیم