در شهریور سال جاری طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان گیلان با همکاری مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی گیلان در بخش های مشترکین جز و عمده، پیمانکاران و تامین کنندگان کالا، همسایگان صنعت، نمایندگان جامعه و ذینفعان اصلی شرکت آغاز شد.

به گزارش مهر گیلان-حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام نظرسنجی از ذینفعان این شرکت در ۹ حوزه مختلف، گفت: این طرح بر اساس نظام نامه ابلاغی شرکت ملی گاز ایران به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد شرکت و ارایه راهکار جهت بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان انجام می شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه مرتبط با بیماری کرونا در استان اظهار داشت: بعلت کرونا، نظرخواهی از مشترکین در برخی نقاط به صورت تلفنی انجام می شود و کلیه اطلاع دریافتی پس از ثبت در سامانه نظرسنجی شرکت گاز استان گیلان مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

حسین اکبر نتایج حاصل از این طرح پژوهشی را درجهت ارتقاء سطح بهره وری شرکت گاز بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: به علت اهمیت ویژه این پروژه، کلیه مراحل انجام آن تحت نظارت دقیق کمیته نظرسنجی و کارشناسان شرکت گاز به صورت مستمر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد تا از وقوع هرگونه انحراف در مسیر اجرای پروژه جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: این شرکت برای بهبود سطح کیفی خدمات به مشترکین علاوه بر نظرسنجی سالانه، از راه های مختلف همچون و‌ب‌سایت، تلفن گویای ۳۴۱۴، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۶۱۹۴  و … نظرات و پیشنهادات مردم و مشترکین را دریافت و نسبت به رفع موانع و معایب موجود و ارتقاء سطح کیفی خدمات اقدام می کند.