مهندس علی اکبر جوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث 3 کیلومتر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان با اعتباری معادل 5.8 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش مهر گیلا ن-با وجود شرایط همه گیری ویروس کرونا و به همت کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، روند بازسازی شبکه های فرسوده استان با سرعت و جدیت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث ۳۰۰۰  متر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان، با اعتباری معادل  5.8 میلیارد ریال و با تلاش ۸ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان افزود: در سال گذشته بیش از ۴۲ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان لاهیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از ۴۵ کیلومتر دیگر از شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتبار قریب به ۶۸ میلیارد ریال جایگزین شده است.

جوهری تاکید کرد: بمنظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های جوی احتمالی، در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار ادامه دارد و در سال ۱۳۹۹ فاز اول این طرح با احداث ۱۰۰۰ کیلومتر کابل خونگهدار با موفقیت به اتمام رسید و فاز دوم آن یعنی احداث ۲۰۰۰ کیلومتر در سطح استان و با تلاش کارکنان در حال اجراست.

گفتنی است در مراسم افتتاح این پروژه مهندس نصوری مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان بهمراه تنی چند از مسئولین شهرستان مذکور حضور داشتند.

  • نویسنده : ادامه روند اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق