کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی کشور با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، 8 هزار و 356 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی گیلان اهدا کرد.

به گزارش مهر گیلان -مراسم اهدای بیش از ۸ هزار جلد کتاب توسط کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی کشور چهارشنبه (۵ آبان) با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛ رمضانعلی محسنی و حسین سرمه، نمایندگان کانون قلم چی کشور؛ زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛ عطاء الله غبرایی، مسئول نمایندگی کانون قلم چی در گیلان، مسئولین کتابخانه های عمومی سراسر استان گیلان و مسئولین نمایندگی های کانون قلم چی در شهرستان ها در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در آغاز  مراسم ضمن تقدیر از نیک اندیشی مسئولین کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی، کتابخوانی را از سفارش های ائمه(ع) و تاکیدات دین مبین اسلام عنوان کرد و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود همواره به ارزش مطالعه اشاره کرده اند، از اقدام ارزشمند کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی در اختصاص بیش از ۸ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سراسر استان گیلان قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم مسئولین کتابخانه های عمومی سراسر استان گیلان با حضور در محل توزیع کتاب ها ضمن دریافت منابع با نمایندگان کانون قلم چی نیز دیدار کردند.

گفتنی است، در این مرحله از اهدای کتاب توسط کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی به کتابخانه های عمومی گیلان تعداد ۸ هزار و ۳۵۶ نسخه کتاب جمعا به ارزش ۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۱۳۶ هزار ریال از انتشارات قدیانی، نردبان، مبتکران و کانون قلم چی، شامل کتابهایی در رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و منابع کمک آموزشی به ۸۵ کتابخانه عمومی در گیلان اختصاص یافت.

کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی پیش از این نیز منابع متنوعی در سال های گذشته به کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا کرده است.