سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گفت: سه گیلانی در بخش «قصه‌های ۹۰ ثانیه» و «مقاله علمی قصه‌گویی» در جمع برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قصه گویی قرار گرفتند.

به گزارش مهر گیلان-سید جلیل میر عظیمی با اشاره به برگزاری مراسم معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: در پایان این مراسم سه گیلانی در جمع برگزیدگان این رویداد قرار گرفتند.

وی افزود: هیئت داوران بخش «قصه‌های ۹۰ ثانیه» این جشنواره «مائده حمیدی» مربی کتابخانه پستی مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت را به عنوان نفر برگزیده انتخاب کرد، گفت: «مائده حمیدی» با قصه «عینک سبز» در این رویداد بین‌المللی حضور یافته بود.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال چهار هزار و ۴۵۵ قصه ۹۰ ثانیه از ۳۱ استان در این بخش، تصریح کرد: از این تعداد ۷۴ اثر به مرحله پایانی راه یافته بودند که ۲۴ اثر نامزد دریافت جایزه جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند.

وی همچنین ادامه داد: در بخش مقاله جشنواره نیز پنج اثر را به عنوان آثار برتر شد که اثر مشترک «طاهره رمضانی نژادمقدم»، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنگرود و «آیت‌الله کریمی‌باغ‌ملک» با عنوان «اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی»، اثر برگزیده این بخش از جشنواره شناخته شد.