مدیر منطقه پنج شهرداری رشت گفت: لاین دوچرخه مسیر بلوار شهید بهشتی از دهنه جماران تا میدان مصلی در مرحله تکمیل و آماده سازی است.

به گزارش مهر گیلان-سید مجتبی خدمت بین دانا امروز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ با اشاره به مسیر دوچرخه سواری بلوار شهید بهشتی اظهار داشت: لاین دوچرخه سواری بلوار شهید بهشتی از دهنه جماران تا میدان مصلی با هدف حمل و نقل پاک، کاهش بار ترافیکی و کاهش آلودگی از جمله اقداماتی است که در حال اجرا است.

مدیر منطقه پنج شهرداری رشت در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین اقدامات این منطقه در بخشهای مختلف عمرانی را تشریح کرد: پیاده‌ رو سازی، کفپوش‌ گذاری، احداث پارک حاشیه مسیر بلوار شهید بهشتی حد فاصل جماران تا خیابان مهدی زاده به طول ۲۵۰ متر از دیگر اقدامات موثر این منطقه به شمار می‌رود.

دانا تاکید کرد: فضاهای شهری، مکانهایی هستند که به عموم شهروندان تعلق دارند و از آنجا که نبود پیاده‌ روهای استاندارد و رعایت نکردن ضوابط الزام‌ آور، تبدیل‌ شدن پیاده‌ روها به پارکینگ موتور سیکلت ها، سنگ‌ فرش نامناسب و غیر استاندارد، عامل ترغیب عابران‌ پیاده برای عبور از حاشیه خیابان به جای مسیر پیاده‌ رو می‌شود، شهرداری اجرای پروژه‌هایی در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.