رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تبیین و تشریح اقدامات انجام شده برای ایجاد آرامش خاطر در جامعه، اعضای دولت را موظف کرد که مسائل مطرح شده در رسانه‌ها را با دقت، رصد و پیگیری و در صورت صحت، بلافاصله برای رفع مشکل اقدام کنند.

به گزارش مهر گیلان-به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور بر ضرورت کنترل مستمر بازار کالاهای اساسی و تبیین و تشریح اقدامات انجام شده برای ایجاد آرامش خاطر در جامعه، تأکید کرد.
دستور رئیسی برای پیگیری مشکلات مطرح شده در رسانه‌ها دستور رئیسی برای پیگیری مشکلات مطرح شده در رسانه‌ها دستور رئیسی برای پیگیری مشکلات مطرح شده در رسانه‌ها دستور رئیسی برای پیگیری مشکلات مطرح شده در رسانه‌ها دستور رئیسی برای پیگیری مشکلات مطرح شده در رسانه‌ها

سید ابراهیم رئیسی، روز چهارشنبه در نشست هیأت دولت با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دولت برای جبران کاستی‌ها و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی موظف هستند که اخبار مطرح شده در حوزه فعالیت خود را با دقت رصد و پیگیری و در صورت صحت، بلافاصله برای رفع مشکل اقدام کنند و مواردی که با هدف ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی منتشر می شود، برای مردم تبیین کنند.

دکتر رئیسی تأکید کرد: نباید اجازه داد عده‌ای با سوداگری و انتشار اخبار کذب و دروغ، زندگی و معیشت مردم را دچار مشکل کنند و تلاش‌های انجام شده را زیر سؤال ببرند.

رئیس‌جمهور در ادامه بر رعایت عدالت در جذب نیروی انسانی در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف تأکید کرد و گفت: اقدامات انجام‌شده در حوزه نیروی انسانی در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری باید تابع مقررات و عادلانه باشند.