شرکت برق منطقه ای گیلان با 7 مشترک صنعتی خود تفاهم نامه همکاری به میزان 86 مگاوات منعقد کرد.

به گزارش مهر گیلان -سید امیر حسین علوی شهردار رشت ظهر پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین و مدیران مناطق و ستادی شهرداری رشت برگزار گردید، اظهار داشت: در مدت تقریبا سه ماه اخیر اقدامات خوبی در شهرداری و مناطق پنجگانه انجام شد که از تلاش همه مدیران و کارکنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

شهردار رشت تامین منابع مالی را یکی از دغدغه‌های بزرگ شهرداری ذکر کرد و افزود: با تلاش و زحمات مناطق و با سازماندهی خوبی که در مرکز رقم خورد، شاهد برقراری آرامش نسبی در بخش برنامه‌ریزیهای مالی‌ شهرداری و پرداخت غرامتها و پرداخت به پیمانکاران هستیم.

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه سرعت انجام کارها و اقدامات باید در شهرداری افزایش پیدا کند، عنوان کرد: شهرداری رشت بر اساس یک برنامه‌ریزی منطقی در بخش تعرفه عوارض و اعمال یکسری سیاست‌ها، بودجه سال آینده خود را تدوین کرده و اطمینان داریم که سال بعد وضعیت شهرداری در حوزه‌های عمرانی ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی تعیین تکلیف ساختمان‌ شهرداریهای مناطق را از مواردی که در اولویت قرار گرفته است خواند و اضافه کرد: اقدامات معاونت خدمات شهری در بخش ماشین‌آلات بسیار خوب و قابل قبول بود به طوری‌ که با تعمیر و اورهال ماشین‌ آلات توان لجستیکی شهرداری افزایش یافت.

شهردار رشت یک ماه باقیمانده تا پایان سال را برای شهرداری رشت ماهی پر فشار و فوق‌ العاده مهم دانست و یادآور شد: در طول این مدت باید بسیار پرسرعت و با برنامه پیش برویم.

علوی با بیان اینکه هر کدام از مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری رشت باید مردم را در برنامه‌ها و تصمیم‌گیریها مشارکت دهند، افزود: این امر کمک می‌کند تا مردم در پروژه‌های آتی شهرداری رشت حس همراهی بیشتری داشته باشند.

وی عنوان کرد: شهرداری رشت در بودجه سال آینده منابع لازم برای تامین قیر را پیش‌بینی کرده است و با رایزنیهایی که در پایتخت انجام داد، سهمیه قیر بازآفرینی شهرداری ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

شهردار رشت در پایان تصریح کرد: معتقدم با تهاترهایی که اتفاق افتاد و با تسهیلاتی که قرار شد به شهرداری تخصیص یابد در حوزه لجستیکی و زیرساخت‌های شهرداری رشت اتفاقات خوبی خواهد افتاد و قطعا این مجموعه به جایگاه واقعیش همراه با عزت و توانمندی نزدیک می‌شود.

در ادامه جلسه هر یک از معاونین و شهرداران مناطق به بیان مشکلات حوزه خود و ارائه برنامه های استقبال از بهار و سال آینده پرداختند.