رئیس جمهور از همه دست‌اندرکاران سفر‌های نوروزی خواست همه تلاش خود را به‌کار گیرند تا مردم در آرامش و امنیت به مسافرت بروند و به سلامتی این ایام را سپری کنند.

به گزارش مهر گیلان-به نقل از پایگاه اطلاع‌‎رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، امروز چهارشنبه در نشست پایانی دولت در سال ۱۴۰۰، خطاب به همه وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در ایام تعطیلات نوروزی وقفه و تأخیری در کار‌های ضروری و مورد نیاز مردم ایجاد نشود. مسئولان همه تلاش خود را برای امنیت سفرهای نوروزی به‌کار گیرند

رئیس جمهور ادامه داد: وظیفه همه مسئولان اجرایی خدمت به مردم است، لذا در نخستین فرصت در سال ۱۴۰۱ نشست دولت تشکیل خواهد شد.

رئیسی از همه دست‌اندرکاران سفر‌های نوروزی خواست همه تلاش خود را به‌کار گیرند تا مردم در آرامش و امنیت به مسافرت بروند و به سلامتی این ایام را سپری کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به فضلیت و اهمیت شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: نیمه شعبان و روز ولادت امام زمان (عج) جزو ایام با فضیلت سال است و جا دارد همگان، به‌خصوص مسئولان و خدمتگزاران به مردم، تلاش کنند از فیوضات این روز و ماه، بهره کافی ببرند.

رئیسی، همچنین ضمن تسلیت مجدد به مناسبت رحلت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی، اظهار داشت: ارادت ویژه به امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی از ویژگی‌های ایشان بود. این مرجع بزرگوار در همه عمر پربرکت خود از تلاش برای تبیین فقه اهل بیت (ع) کوتاهی نکرد و جزو مروجان و مدافعان امام خمینی (ره) و نهضت انقلاب اسلامی بود.