به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در آبان امسال ۷۱۹ کیلومتر از شبکه و  ۱۸ هزار ۵۰۰ مورد از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفته است. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: میزان نشت یابی از شبکه های گاز استان در […]

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در آبان امسال ۷۱۹ کیلومتر از شبکه و  ۱۸ هزار ۵۰۰ مورد از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: میزان نشت یابی از شبکه های گاز استان در آبان ۹۵ یک رکورد محسوب می شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۲۵ درصد رشد داشته و این مقدار درخصوص انشعابات نیز رشد ۱۳ درصدی را نشان می دهد.

SONY DSC

SONY DSC

به گزارش مهر گیلان ،مهندس ظهیری اظهار کرد: واحد بازرسی فنی تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظایف محوله به کار خواهد بست و این میزان عملیات نشت یابی در آبان ماه در ۵ شهر استان انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور بهره برداری ایمن و اجتناب از بروز هرگونه حوادث ناگوار، در ماه گذشته ۱۵ ایستگاه گاز در استان گیلان مطابق برنامه ریزی های انجام شده مورد نشت یابی قرار گرفته است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان پیش بینی کرد تا دهه فجر امسال ۴ هزار و ۶۹۰ کیلومتر از شبکه ها، معادل ۲۱ درصد کل خطوط انتقال گاز در استان مورد نشت یابی قرار گیرد.

مهندس ظهیری در پایان با اشاره به نشت یابی ۱۰۰درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سال گذشته، از برنامه ریزی بلندمدت واحد بازرسی فنی در جهت نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات و خسارات احتمالی خبر داد./ انتهای پیام