به گزارش مهر گیلان-در این جلسه مهدیزاده تاکید کرد: چالشهای زیادی در بخش تامین برق پایدار برای شرکت توزیع برق گیلان وجود دارد و ضروری است با اجرای برنامه های مدون براساس شاخصهای مدیریت مصرف اثربخش در راستای کاهش هرچه بیشتر پیک بار و اصلاح الگوی مصرف گام برداریم.
وی افزود: تمامی همت و عزم ما باید برای جلب مشارکت مشترکین در تعرفه های مختلف باشد تا بتوانیم از پیک گرما بویژه در بازه (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) با موفقیت عبور کنیم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: سیاست های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت پیوسته با جدیت در سطح شرکت مورد پیگیری قرار گیرد تا با کمترین مشکل تابستان و فصل گرم پیش رو را پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات در جهت تامین آسایش و رفاه مردم و مشترکین است افزود: راهکارهای خلاقانه و نوآوری در راستای گذر از پیک باید مورد ارائه و اقدام قرار گیرد تا بتوانیم در کنار رویه های موجود از ظرفیت های جدید برای حل مشکلات استفاده کنیم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به شرایط بحرانی صنعت برق، ضروری است همه همکاران خدوم بصورت شبانه روزی پای کار باشند تا بتوانیم با اجرای دستورالعمل های ارسالی از سوی شرکت توانیر از جمله رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین به گذر موفق از پیک تابستان کمک کنیم.
همچنین در این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
Δ