نمایش " طنین صدای یک انسان " به نویسندگی دیوید هوآنگ و کارگردانی آروین خوش پسند از تاریخ 1 تا 8 خرداد ماه 1401 از ساعت 18 در 8 سانس در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در حال اجرا می باشد .

به گزارش مهر گیلان- نمایش ” طنین صدای یک انسان ” به نویسندگی دیوید هوآنگ و کارگردانی آروین خوش پسند کاری از گروه تئاتر جهش ، با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تاریخ ۱ تا ۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ در ۸ سانس در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می باشد .

گفتنی است اجرای تاریخ ۶ خرداد ماه بعد از اذان مغرب صورت می گیرد .

در نمایش “طنین صدای یک انسان ” که به نویسندگی دیوید هوآنگ و ترجمه دکتر غلامرضا شهبازی و کارگردانی آروین خوش پسند می باشد ، سعید داوری و شهره اسفندیاری به ایفای نقش می پردازند .

همچنین از دیگر عوامل این نمایش ؛ راضیه آقاجانی ( دستیار و برنامه ریز ) ، سپیده صدری ( طراح لباس ) ، آروین خوش پسند و محمد ظفریاب نفوتی ( طراح صحنه و دکور ) ، محمد رسائلی ( طراح نور ) ، آروین خوش پسند ( اجرای نور ) ، مجید کاظم زاده مژدهی ( انتخاب موسیقی ) ، شهره اسفندیاری و سلماز پورتقی ( طراح و اجرای گریم ) ، احسان خوش سیرت ( طراح پوستر و بروشور ) ، سعید داوری و حسین بدرطالعی ( ساخت تیزر ) ، کیومرث خوش صفت ( عکاس ) ، سلماز پورتقی ( مدیر صحنه ) ، مرضیه بابایی ( روابط عمومی ) می باشند .  

علاقه مندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند از طریق سامانه www.jaminhub.ir اقدام نموده و یا به گیشه محل اجرا مراجعه نمایند  .

 با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود که همراه داشتن ماسک برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است .