مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در گیلان تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد.

به گزارش مهر گیلان-رضا برهانی نیا گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اصناف و فعالان اقتصادی ، صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیر فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود برای عملکرد سال ۱۴۰۰ را ارائه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به تسهیلات ویژه برای مودیانی که مجموع فروش کالا و خدمات آن‌ها در سال ۱۴۰۰ کمتر از ۴۸ میلیارد ریال است گفت: این دسته از مودیان می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم ضمن بهره‌مند شدن از تسهیلات و تخفیفات ویژه ، مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ خود را قطعی کرده و بصورت نقد و یا اقساط پرداخت کنند.

وی افزود: مودیان برای ارائه اظهارنامه مالیاتی یا ارسال فرم باید به سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مراجعه کنند.

رضا برهانی نیا با اشاره به جلسات برگزار شده با اصناف، اتحادیه‌ها و نظام‌های صنفی استان گفت: طی این مدت تعامل خوبی بین فعالان اقتصادی و ادارات امور مالیاتی برقرار شده و افراد هر جا دچار ابهام یا مشکلی بودند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌ها و مجامع صنفی که در ارتباط با ادارات امور مالیاتی هستند و یا تماس با سامانه ارتباط مردمی این اداره کل به شماره ۱۵۲۶ مسائل خود را مطرح کنند.